Polityka zwrotów

Jak zwrócić i wymienić towar

Firma Digital Designs dokłada wszelkich starań, aby nasi klienci mogli szybko i łatwo zwrócić dowolny produkt. W tym celu opracowano i wdrożono bardzo szczegółowy formularz zwrotu. Dzięki niej procedura zwrotu przez kupującego nieodpowiedniego lub niepotrzebnego produktu jest zawsze jasna, nie ma błędów ani usterek. Ale w tym celu musisz najpierw poprawnie wypełnić specjalny formularz. Następnie klient Digital Designs będzie mógł w krótkim czasie zwrócić zakupione produkty, a organizacja dokona pełnej oceny obecnej nieprzyjemnej sytuacji.

Kierownictwo firmy doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że podczas zakupu lub odbioru towaru drogą pocztową prawie niemożliwe jest zauważenie niektórych wad. Ponadto mogą wystąpić przypadki, gdy problemy z towarem pojawią się po upływie ustalonego w kraju terminu zwrotu towaru przez konsumenta, który wynosi 14 dni. W takich sytuacjach Digital Designs zawsze wychodzi naprzeciw swoim klientom. Ale w tym celu zaleca się zachowanie prezentacji produktu, właściwego wyglądu jego opakowania, nie wyrzucanie pudełka, nie sklejanie zakupu. Spełnienie tych prostych warunków pomoże szybko i bezproblemowo zakończyć procedurę zwrotu. Kancelaria jest zawsze gotowa pomóc swoim klientom w rozwiązywaniu spornych kwestii na ich korzyść.

Koszty wysyłki

Jeśli produkt jest wadliwy, nie pasuje do Twojego samochodu - pokrywamy wszystkie koszty.

Jeśli towar Ci się nie spodoba lub zmienisz zdanie, płacisz koszty firmy transportowej.

Polecamy również przeczytanie artykułu o tym, jak odebrać towar na Nowa poczta.

Polityka zwrotów

  1. Powiadom menadżera (numer telefonu w nagłówku strony)
  2. Pobierz i wypełnij certyfikat zwrotu ;
  3. Dołącz czek lub płatność *;
  4. Wysłać towar wraz z kwestionariuszem do działu Nowa Poszta;
  5. Zgłoś numer TTN.

* - czek jest brany pod uwagę

  • Płatność z banku (jeśli płatność była za pośrednictwem banku);
  • Czek fiskalny (który otrzymałeś na VIBER);
  • Sprawdź z nowej poczty.

Warunki przyjęcia zwrotu

  1. Zabrania się przyklejania oryginalnego opakowania taśmą samoprzylepną (jeśli jest kolorowe);
  2. Wszystkie przedmioty muszą być owinięte folią stretch. Jeśli produkt składa się z kilku części, każda część musi być owinięta osobno;
  3. Zabronione jest wysyłanie towaru za pobraniem;
  4. Płacisz za dostawę towaru (z wyjątkiem przypadków naszego błędu lub wadliwych towarów)

Refundacja

  • Zwroty są przetwarzane w ciągu 3 do 5 dni roboczych po otrzymaniu przedmiotu. W tym czasie robimy oględziny i inspekcje.
  • Zwroty są dokonywane WYŁĄCZNIE na kartę PrivatBank lub na konto IBAN dowolnego innego banku.

Polityka gwarancyjna na projekty cyfrowe

Digital Designs sprzedaje wyłącznie wysokiej jakości produkty renomowanych i znanych producentów - ErkulAuto, OmsaLine, Carmos, Meric... Na większość oferowanych przez firmę produktów klienci otrzymują oficjalną gwarancję producenta. Dla różnych grup produktów, marek, towarów istnieje rodzaj gwarancji oraz okres gwarancji, który ustalany jest zgodnie z polityką serwisową producenta. Firma Digital Designs zdecydowanie zaleca wszystkim swoim klientom sprawdzenie okresu gwarancji dla każdego produktu. Możesz uzyskać te informacje od kierownika, który przyjął zamówienie. Ponadto można to wskazać na stronie w opisie produktu.

Shipping to EU

Hurt i detal

Własny magazyn

Wejście na stronę
Zamówienie zwrotnych