Kupując tuning Peugeot 308 (Peugeot 308) w sklepie Daudio to oszczędność nawet do 40%. Hurt i detal, gwarancja najniższej ceny na Ukrainie, WNP, Europie, wiele zdjęć zestawów karoserii, szczegółowe opisy.
Oferujemy zakup i montaż własnymi rękami - body kit na parapety, osłony na lusterka, listwy, aerodynamiczny spojler i wszystko w kabinie: podłokietnik, naklejki na deskę rozdzielczą, zasłony przeciwsłoneczne, gumowe dywaniki.
Recenzja Peugeota 308 firmy tuningowej DDaudio
Samochód przejął od swojego poprzednika pod numerem 307 w 2007 roku. Francuzi nie zmienili znacznie wyglądu zewnętrznego ciała, podążając ścieżką ewolucyjnej ciągłości. Zaokrąglony, opływowy kształt 307 został zastąpiony wyrzeźbioną muskulaturą, podkreślającą ambicje przywódcze 308. Zmodernizowane reflektory stały się jeszcze bardziej agresywne, tylne oświetlenie w kształcie łzy wygląda teraz bardziej ekologicznie.
Peugeot 308 dzieli jeden rozstaw osi z 307 (2608 mm), jednak dzięki dużym zwisom długość samochodu została zwiększona o 74 mm, a szerokość również o 70 mm.
Głęboko zmodernizowane wnętrze zachwyca dopracowaną ergonomią siedzenia kierowcy, doskonałym dopasowaniem paneli i przestronnością tylnego rzędu. I tak dobre bezpieczeństwo 307 (4 gwiazdki według EuroNCAP) zostało poważnie poprawione przez specjalistów Peugeota, co pozwoliło 308 idealnie zdać europejski egzamin bezpieczeństwa. Ułatwiło to wprowadzenie 3-strefowej ochrony biernej, bardziej niezawodnej izolacji komory silnika oraz kompletnego zestawu do 9 poduszek powietrznych.
Krajowe wersje Peugeota 308 wyposażone są w jeden z 3 silników benzynowych o mocy od 120 do 160 KM. Młodszy 90-konny silnik swojego poprzednika w nowym modelu został zlikwidowany, uznając, że nie jest wystarczająco szybki dla samochodu cięższego o 100 kg. Nowe silniki Peugeota wyróżnia nie tylko temperamentny charakter, ale także zauważalnie podwyższona wydajność (od 0,4 do 0,9 litra na 100 km w zależności od tempa jazdy). Jedyny mankament tej 120-konnej elektrowni. to raczej powolne przyspieszenie podczas pracy z parą automatycznej skrzyni biegów, w przeciwnym razie trudno będzie zgłaszać roszczenia do silników.
Ekstrawagancki wygląd i temperamentne silniki to nie jedyne atuty tego modelu: wszystkie konfiguracje francuskich aut wyróżniają się bardzo kuszącą ceną.
W kwietniu 2008 roku rozpoczęła się sprzedaż kombi Peugeot 308 (Peugeot 308SW) w Europie. Silniki 1,4-1,6 litra zainstalowane w 308 SW wytwarzają 95-175 KM. Europejczycy mają również dostęp do trzech jednostek wysokoprężnych o mocy 90-136 KM.
W 2010 roku rozpoczęła się produkcja innowacyjnego Peugeota 308 RC Z coupe - samochodu, który już nazywał się „francuskim Audi TT”, wyraźnie demonstrując siłę osiągnięć technologicznych firmy. Lekkie nadwozie wykonane z włókna węglowego, włókna węglowego i aluminium zmniejszyło wagę 4,2-metrowego samochodu do 1200 kg. Mimo to benzynowy turbodiesel o bardzo skromnej pojemności - 1,6 litra - zapewnia doskonałe osiągi dynamiczne: 218 KM, przyspieszenie do setek w 7 sekund i moment obrotowy do 300 Nm.