Kangur

sortuj
Bez sortowania
Filtr
Nie wybrano
Filtruj według
Marka / Model
Цена
Цена
от до PLN

Kenguryatniki (kengurin, osłona przednia, osłona tylna, jarzmo) - to wszystko nazwy jednego projektu, składającego się ze stalowych rur i prętów. Takie produkty są mocowane z przodu lub z tyłu samochodu i chronią nadwozie podczas jazdy w terenie i podczas wypadku. Najczęściej kengurin służy do tuningu minibusów, SUV-ów, crossoverów i pickupów, ale czasami jest instalowany w zwykłych samochodach.

Kenguryatnik w samochodzie: zdjęcie i instalacja.

Mówi się, że przedni łuk to jeden z elementów zestawu power body auta. Jest bardzo poszukiwany wśród kierowców z innych powodów - jako ochrona przedniego zderzaka i jako produkt dodający agresywności. Który kupić, możesz zobaczyć w naszym katalogu . Wszystkie są warunkowo podzielone na trzy typy:

Typ łuku. Produkowana jest w różnych wariantach - z grillem lub bez, wysoka lub niska, szeroka lub wąska. Wykonany głównie ze stali nierdzewnej. Jest też tańsza i bardziej ekonomiczna opcja - z czarnego metalu, malowanego na różne kolory. Na Ukrainie nie jest to zabronione, chociaż dla samochodów z rejestracją europejską będzie bardziej skomplikowana procedura kontroli. Średnica rury 51mm, 60mm lub 70mm

Wąsik z przodu Zainstalowany pod zderzakiem, aby go chronić. Ma również wiele wariantów konstrukcyjnych - pojedyncza rura, podwójna rura, a także rura z grillem. Średnica rury zgodnie z Twoim życzeniem 42mm, 51mm, 60mm lub nawet 70mm. Staramy się, aby wszystkie opcje były dostępne w magazynie. Dozwolone w Europie

Model z wąsami i innymi skomplikowanymi kombinacjami. Można powiedzieć, że to już decyzja projektowa. Kombinacje pierwszego i drugiego typu.

Dlaczego potrzebujemy kenguryatniki?

  1. Do ochrony samochodu podczas jazdy po nierównym terenie.

Zgadzam się, lepiej taranować krzaki, nisko wiszące gałęzie drzew i inne przeszkody nie świeżo pomalowanym kapturem, ale specjalnie do tego przewidzianymi przystawkami. Dodatkowo bez niego podczas jazdy w terenie ryzykujesz wygięcie drążka kierowniczego, zerwanie skrzyni biegów czy pęknięcie skrzyni korbowej.

  1. Aby zmniejszyć uszkodzenia ciała w wypadku.

Oczywiście jednocześnie rozbije się na strzępy i nie będzie podlegać renowacji, ale uszkodzenie ciała nie będzie tak znaczące, jak przy uderzeniu bez specjalnego urządzenia. Co prawda istnieje ryzyko, że w takim przypadku sama osłona przednia uszkodzi wiele części ciała. Ale lepiej zmiażdżyć skrzydła niż nie wiedzieć, co zrobić z silnikiem, który opuścił podpory. Ale nie będziemy pisać o tym, jakie szkody otrzyma drugi uczestnik wypadku – niech zatroszczą się o to firmy ubezpieczeniowe.

  1. Aby uratować kierowcę i pasażerów.

Faktem jest, że podczas zderzenia główna energia uderzenia jest zużywana na odkształcenie przedniej lub tylnej osłony. Oznacza to, że załączniki znacznie łagodzą cios, a to nie tylko zmniejszy obrażenia osób w samochodzie, ale może również uratować im życie. Dlatego jeśli sam zdecydujesz, że kupię kenguryatnika, to nie powinieneś słuchać zarzutów innych, że nie jest piękny (każdy ma swoje koncepcje piękna), jest zabroniony przez prawo (nieprawda) lub strata pieniędzy (naszym zdaniem jest to bardzo przydatny zestaw ).

Podsumowując, chcemy podać jeszcze kilka argumentów na korzyść kengurinów: wygodnie jest na nich stanąć i rozejrzeć się po okolicy, można na nich zainstalować dodatkową optykę, a nawet zwinąć linę holowniczą.

Ochrona przedniego zderzaka: główne typy

  • Podkowa - nasadki do minibusów, SUV-ów bez „uszów”, w kształcie podkowy. Taka konstrukcja chroni chłodnicę, osłonę chłodnicy i zderzak przed uderzeniami z przodu i z dołu.

  • Safari - power kity chroniące zderzak, grill, błotniki i reflektory przed uszkodzeniem. Wyposażony w uchwyty do montażu dodatkowych reflektorów.

Osłona zderzaka przednia i tylna osłona może być wykonana z rur o średnicy 28-110 mm i grubości ścianki 1-3 mm.

Trochę historii...

Powszechnie przyjmuje się, że swój wygląd zawdzięczają Australijczykom. Ale w rzeczywistości po raz pierwszy taki body kit powstał w Ameryce i był drewnianą „bramą”, która była instalowana na pickupach i była nazywana „ubojniami bydła” (używanymi do rozpędzania bydła).

Nieco później podobne załączniki pojawiły się w Australii, gdzie nazywano je roo bar (przetłumaczone na rosyjski - kangur-krata). Następnie pod nazwą Front Schutz Bugel (przetłumaczony jako łuk ochronny, zestaw nadwozia ze stali) stał się powszechny w Niemczech. I dopiero wtedy przyszło do krajów WNP i do dziś takie projekty mają kilka nazw - kenguryny, podkowy, zestaw ochronny lub energetyczny, ochrona przednia lub tylna, łuki, kratki, jarzmo itp.

Jak wybrać i kupić „właściwego” kenguryatnika?

  • Cena £.

Po pierwsze chciałbym powiedzieć, że wysokiej jakości body kit do tuningu SUV-ów i minibusów nie może być bardzo tani. Osłona przednia, której cena waha się od 50-100 USD, to podróbka, która nie przyniesie żadnych korzyści samochodowi i jego właścicielowi. Optymalny koszt takiego tuningu to 200-300 dolarów.

  • Projekt.

Chcąc kupić, radzimy wybrać konstrukcję z dolną kratką wykonaną z rur (zębów), która zabezpieczy szczególnie „delikatne” części auta i pozwoli nie martwić się o głazy i wysokie kikuty pod kołami.

  • Instalacja.

Pamiętaj, że niskiej jakości łuki ochronne są przykręcane do kanału zderzaka lub mocowane do zaczepów holowniczych. Takie strojenie jest absolutnie bezużyteczne - nie ochroni w kolizjach, a skrzynia korbowa z obrotami nie zamknie się, a na takich łukach nie ma co zaczepiać liny holowniczej. Ale instalacja teraźniejszości odbywa się od dołu do belki.

  • Obraz.

Radzimy unikać produktów malowanych tzw. emalią młotkową, która przy najmniejszym uszkodzeniu zaczyna się odpryskiwać. W rezultacie rdza dostanie się pod powłokę, a po pierwszej zimie nasadki po prostu zamienią się w pył.

  • Jakość.

Wszystkie spoiny muszą być wykonane możliwie dokładnie i równomiernie (można to łatwo określić wizualnie). A rury na zakrętach nie powinny być zdeformowane i mieć fałdy.

  • Materiał.

Oczywiście stal nierdzewna jest uważana za najlepszy materiał do produkcji tylnej i przedniej osłony, a do tego cena zaczyna się od 200 USD (w naszym sklepie tuningowym - od 190 USD).

Shipping to EU

Hurt i detal

Własny magazyn

Wejście na stronę
Zamówienie zwrotnych
Zamów