Wąsy z przodu. Zainstalowany pod zderzakiem, aby go chronić. Ma również wiele odmian konstrukcyjnych - pojedynczą rurę, podwójną rurę, a także rurę z grillem. Wybrana średnica rury to 42 mm, 51 mm, 60 mm lub nawet 70 mm. Staramy się, aby wszystkie opcje były dostępne. Zatwierdzony w Europie
Model wąsów i inne złożone kombinacje. Można powiedzieć, że są to już decyzje projektowe. Kombinacje pierwszego i drugiego typu.
Zgadzam się, krzewy, nisko wiszące gałęzie drzew i inne przeszkody najlepiej staranować nie świeżo pomalowanym kapturem, ale za pomocą specjalnie do tego przewidzianych przystawek. Dodatkowo bez niej podczas jazdy w terenie narażasz się na zgięcie drążka kierowniczego, odcięcie skrzyni biegów czy pęknięcie skrzyni korbowej.
Oczywiście w tym samym czasie rozpadnie się na drobne kawałki i nie będzie podlegać renowacji, ale uszkodzenie ciała nie będzie tak duże, jak przy uderzeniu bez specjalnego urządzenia. To prawda, że istnieje ryzyko, że w tym przypadku sama przednia osłona uszkodzi wiele części ciała. Ale przecież lepiej zgnieść skrzydła, niż wtedy nie wiedzieć, co zrobić z silnikiem, który opuścił podpory. Nie będziemy jednak pisać o tym, jakie szkody otrzyma drugi uczestnik wypadku - niech się martwią firmy ubezpieczeniowe.
Faktem jest, że podczas zderzenia główna energia uderzenia jest zużywana na odkształcenie przedniej lub tylnej osłony. Oznacza to, że osprzęt znacznie łagodzi uderzenie, a to nie tylko zmniejszy obrażenia osób w samochodzie, ale może także uratować im życie. Dlatego jeśli sam zdecydujesz, że kupię kenguryatnika, to nie powinieneś słuchać zarzutów innych, że nie jest piękny (każdy ma własne koncepcje piękna), jest zabroniony przez prawo (nieprawda) lub marnotrawstwo pieniędzy (naszym zdaniem jest to bardzo przydatny zestaw do ciała).
Podsumowując, chcemy podać jeszcze kilka argumentów na korzyść kangarynów: wygodnie jest na nich stanąć i rozejrzeć się po okolicy, można na nich zamontować dodatkową optykę, a nawet nawinąć linkę holowniczą.
Osłona zderzaka Przednia i tylna osłona zderzaka mogą być wykonane z rur o średnicy 28-110 mm i grubości ścianki 1-3 mm.
Powszechnie przyjmuje się, że swój wygląd zawdzięczają Australijczykom. Ale w rzeczywistości po raz pierwszy taki zestaw karoserii powstał w Ameryce i był to drewniana „brama”, która była instalowana na pickupach i nazywana była „rzeźniami” (służyła do rozpraszania żywego inwentarza).
Nieco później podobne załączniki pojawiły się w Australii, gdzie nazwano je roo bar (przetłumaczone na język rosyjski - kangur-krata). Następnie, pod nazwą Front Schutz Bugel (tłumaczone jako łuk ochronny, stalowy zestaw nadwozia), stał się powszechny w Niemczech. I dopiero wtedy dotarł do krajów WNP i do dziś takie konstrukcje mają kilka nazw - kangaryny, podkowy, zestaw ochronny lub zasilający, osłona przednia lub tylna, łuki, kratki, jarzmo itp.
Po pierwsze, chciałbym powiedzieć, że wysokiej jakości body kit do tuningu SUV-ów i minibusów nie może być bardzo tani. Przednia osłona, która jest wyceniana w przedziale 50-100 USD, jest fałszywa i nie przyniesie nic dobrego samochodowi ani jego właścicielowi. Optymalny koszt takiego strojenia to 200-300 $.
Jeśli chcesz kupić, radzimy wybrać konstrukcję z dolnym grillem wykonanym z rur (zębów), która zabezpieczy szczególnie „delikatne” części samochodu i nie będzie martwić się o głazy i wysokie konopie pod kołami.
Pamiętaj, że zderzaki słabej jakości przykręcane są do kanału zderzaka lub mocowane do uch holowniczych. Takie strojenie jest absolutnie bezużyteczne - nie ochroni nawet w kolizjach, a skrzynia korbowa z RPM nie zamknie się i nie ma co zaczepiać linki holowniczej o takie łuki. Ale instalacja prezentu odbywa się od dołu do belki.
Radzimy unikać produktów malowanych tzw. Emalią młotkową, która zaczyna odpryskiwać przy najmniejszym uszkodzeniu. W rezultacie rdza dostanie się pod powłokę i po pierwszej zimie nasadki po prostu zamieniają się w pył.
Wszystkie spoiny powinny być wykonane tak dokładnie i równomiernie, jak to tylko możliwe (można to łatwo zidentyfikować wizualnie). Rury w miejscach zginania nie powinny być zdeformowane i mieć fałdy.
Oczywiście stal nierdzewna jest uważana za najlepszy materiał do wykonania ochraniaczy tylnych i przednich i to w takiej cenie, która zaczyna się od 200 $ (w naszym sklepie tuningowym - od 190 $).
Shipping to EU
Hurt i detal
Własny magazyn