Kangur

Towary

Orurowanie (кенгурин, przednia osłona tylna ochrona, kabłąk) - to wszystko nazwy jednej konstrukcji, składający się ze stalowych rur i prętów. Mocowane są takie wyroby z przodu lub z tyłu auto i chronią nadwozie podczas jazdy off-road i WYPADKÓW. Najczęściej кенгурин stosuje się do tuningu samochodów dostawczych, suv-ów, crossoverów i pickupów, ale czasami go montuje zwykłe samochody osobowe auto.

Кенгурятник na auto: zdjęcia i montaż.

Popularnie mówi - przednie orurowanie - jest to jeden z elementów układu underweight samochodu. Jest duże zapotrzebowanie na kierowców, na друм powodów – jak ochrona przedniego zderzaka, i jak produkt który dodaje agresywności. Jaki kupić, można zobaczyć w naszym katalogu. Wszystkie one są podzielone na trzy rodzaje:

Typ łuk. Jest produkowany w różnych odmianach – z grillem lub bez niego, wysokie lub niskie, szerokie lub wąskie. W większości wykonana jest ze stali nierdzewnej. Tak samo bywa bardziej tani i oszczędny wariant - z czarnego metalu, malowane w różne kolory. Na Ukrainie nie jest zakazane, choć dla pojazdów z europejską rejestracją - będzie bardziej skomplikowana procedura kontroli pojazdów. Średnica rury 51mm, 60mm lub 70mm

Przedni ofe. Ustawia się pod zderzak, żeby go bronić. Tak samo ma wiele odmian konstrukcji - pojedyncza rura podwójna rura, a rura z grillem. Średnica rury na życzenie 42mm, 51mm, 60mm lub nawet 70mm. Staramy się, aby w przypadku zachować wszystkie opcje. Dopuszczony w Europie

Model z wąsami i inne skomplikowane kombinacje. To, możemy tak powiedzieć, już rozwiązania projektowe. Kombinacja pierwszego i drugiego rodzaju.

Dlaczego potrzebne кенгурины?

  1. Dla ochrony samochodu podczas jazdy po nierównym terenie.

Zgadzam się, krzewy, nisko wiszące gałęzie drzew i inne przeszkody lepiej wbić nie свежевыкрашенным maską, a specjalnie przewidzianych do tego osprzętem. Poza tym bez niego podczas jazdy w terenie ryzyko wygiąć kierownicy pragnienia, uciąć reduktor lub rozbić carter.

  1. W celu zmniejszenia uszkodzeń ciała podczas WYPADKU.

Oczywiście, że przy tym rozleci się w drobny mak i odbudowy podlegać nie będzie, ale blacharskich uszkodzenia nie będą tak znaczące, jak przy uderzeniu bez specjalnego przyrządu. Istnieje jednak ryzyko, że w tym przypadku przód ochrona sobą zaszkodzi wiele elementów nadwozi. Ale przecież lepiej uszkodzić skrzydła, niż potem nie wiedział, co zrobić z zmarłych z podpór silnikiem. Ale o to, jakie szkody otrzyma drugi uczestnik wypadku, nie bedziemy pisac - niech to obchodzi firmy ubezpieczeniowe.

  1. Dla zbawienia kierowcy i pasażerów.

Rzecz w tym, że przy kolizji podstawowe energia uderzenia jest przeznaczana na deformacji przedniej lub tylnej ochrony. Czyli osprzęt znacznie łagodzi wpływ, a to nie tylko zmniejsza obrażenia osób znajdujących się w samochodzie, ale i może uratować ich życie. Więc jeśli się zdecydujesz, że kupię кенгурятник, to nie warto słuchać sprzeciw innych o tym, że to nie ładnie (pojęcia o pięknie u wszystkich), jest zabronione przez prawo (nie prawda) lub strata pieniędzy (naszym zdaniem, jest to bardzo przydatne underweight).

No i na koniec, chcemy przytoczyć kilka argumentów na korzyść кенгуринов: na nich wygodnie się i оглядывать pobliskie okolice, można na nich zainstalować dodatkową optykę i nawet rolce lina holownicza.

Ochrona przedniego zderzaka: podstawowe rodzaje

  • Podkowa - osprzęt do samochodów dostawczych, suv-ów bez "uszu", kształtem przypominający podkowę. Taka konstrukcja chroni chłodnicę, grill i zderzak przed uderzeniami z przodu, na środku i na dole.

  • Safari - siłowe karoserię, które zabezpieczają przed uszkodzeniami zderzak, радиаторную kratkę, błotniki i reflektory. Wyposażone w uchwyty do mocowania dodatkowych reflektorów.

Ochrona zderzaka przednia i tylna ochrona mogą być wykonane z rur o średnicy 28-110 mm i mieć grubość ścianek 1-3 mm.

Trochę historii...

Powszechne przekonanie, że są one zobowiązane swoim pojawieniem się australijczykom. Ale w rzeczywistości, po raz pierwszy taki body kit został stworzony w Ameryce i stanowił drewniany "furtki", który został zainstalowany na pick-up i nazywała się "скотобойники" (stosowano do przyspieszania bydła).

Nieco później podobny osprzęt pojawiło się i w Australii, gdzie nazwano roo bar (w tłumaczeniu na polski - kangur-kratka). Potem, pod nazwą Front Schutz Bugel (tłumaczone jako ochronna łuk stalowy underweight) stało się powszechne w Niemczech. I dopiero wtedy przyszło do krajów WNP i na dzień dzisiejszy takie konstrukcje mają kilka nazw - кенгурины, podkowy, ochronne lub napędowego underweight, przednia lub tylna ochrona, łuki, kraty, kabłąk, itp.

Jak wybrać i kupić "właściwy" кенгурятник?

  • Cena.

Po pierwsze, chciałbym powiedzieć, że wysokiej jakości zestaw do tuningu samochodów terenowych i dostawczych nie może być wart bardzo tanie. Przednia osłona, której cena waha się w granicach 50-100 dolarów - to na podróbkę, która nie przyniesie samochodu i jego właściciela żadnych korzyści. Optymalny koszt takiego tuningu - 200-300 dolarów.

  • Konstrukcja.

Jeśli chcesz kupić, to radzimy wybrać konstrukcję z dolnej osłonie z rur (zębami), która chroni bardzo "delikatne" części auto i pozwoli nie martwić się o głazy i wysokich пеньках pod kołami.

  • Instalacja.

Pamiętaj, niskiej jakości osłony łuku przykręcić do бамперному u lub mocowane za holowania kolczyki. Taki tuning jest całkowicie bezużyteczne - i w starciach nie obroni, i carter z RPM nie zamknie i lina holownicza na takich łukach nie ma za co złapać. A oto instalacja niniejszej odbywa się dołem do belki.

  • Malowanie.

Radzimy unikać produktów, barwione tzw. молотковой emalią, która przy najmniejszym uszkodzeniu zaczyna откалываться. W wyniku rdza przedostanie się pod pokrycie i już po pierwszej zimie osprzęt po prostu zamieni się w uległ całkowitemu zniszczeniu.

  • Jakość.

Wszystkie spoiny powinny być wykonane możliwie delikatnie i dokładnie (to łatwo można określić wizualnie). A rury w miejscach zgięcia nie powinny być zdeformowane i mieć fałdy.

  • Materiał.

Zdecydowanie najlepszym materiałem do budowy tylnej i przedniej ochrony jest ze stali nierdzewnej i właśnie na takie cena zaczyna się od 200 dolarów (w naszym sklepie tuningu - od 190 dolarów).

Darmowa wysyłka

Hurt i detal

Własny magazyn

Zakup na kredyt

KUPIĆ NA RATY BEZ PIERWSZEJ WPŁATY

  • Zaliczki - 0%
  • Kwota zakupu - do 50 000 pln
  • Żadnych zaświadczeń o dochodach - tylko obecność karty Privatbank
  • Okres kredytowania do 2 lat.
  • Żadnych ukrytych opłat.
  • Nadpłata w miesiąc zaledwie 2.9% od wartości towaru

Jak kupić tuning i akcesoria samochodowe na kredyt?

  • Wybrać towar, naciśnij "dodaj do koszyka" (kwota zakupu musi być nie mniej niż 500 pln).
  • Złożyć zamówienie, jak zwykle (ale wybrać rodzaj płatności "Raty Privatbank").
  • W kwestionariuszu Privatbank, wypełniasz Swój numer karty i inne dane
  • Bank automatycznie daje kredyt. Jeśli nie udało się lub była awaria, to wpisz operatora Privatbank i w trybie telefonicznym zawierają funkcje kredytowania. I spróbuj jeszcze ращз

Jeśli decyzja jest pozytywna, my wyślemy towar firmą transportową "Nowa Poczta".

Wejście na stronę

Zamówienie zwrotnych

Pytanie do produktu

ODPOWIADAMY NA PYTANIA od 9.00 do 20.00, z wyjątkiem SOBOTY i NIEDZIELI.