Kangur

Filtr
Nie wybrano
Filtruj według
Filtr
Wybór według parametrów
Marka / Model
Цена
от до PLN
Zamknij
Chevrolet Niva The WT007 Osłona zderzaka (stal)
Artykuł: dd61744
cena 990 PLN
⛔ Brak w magazynie, na zamówienie 1-4 dni
Materiał - stal nierdzewna...
Materiał - stal nierdzewna 304, wzmocniona konstrukcja.
Chery Beat Kenguryatnik WT002 (stal)
Artykuł: dd61521
cena 1180 PLN
⛔ Brak w magazynie, na zamówienie 1-4 dni
Materiał - stal nierdzewna...
Materiał - stal nierdzewna 304, wzmocniona konstrukcja.
Chery Beat Kenguryatnik WT004 (stal)
Artykuł: dd61643
cena 1104 PLN
⛔ Brak w magazynie, na zamówienie 1-4 dni
Materiał - stal nierdzewna...
Materiał - stal nierdzewna 304, wzmocniona konstrukcja.

Kenguryatniki (kengurin, osłona przednia, osłona tylna, jarzmo) - to wszystko nazwy jednej konstrukcji, składającej się ze stalowych rur i prętów. Takie produkty są mocowane z przodu lub z tyłu samochodu i chronią nadwozie podczas jazdy w terenie i wypadków drogowych. Najczęściej kengurin służy do tuningu minibusów, SUV-ów, crossoverów i pickupów, ale czasami jest instalowany w zwykłych samochodach.

Kenguryatnik w samochodzie: zdjęcie i instalacja.

Mówi się, że łuk przedni jest jednym z elementów zestawu power body. Jest bardzo pożądany przez kierowców z innych powodów - jako ochrona przedniego zderzaka i jako produkt, który dodaje agresywności. Który kupić, możesz zobaczyć w naszym katalogu . Wszystkie z nich są tradycyjnie podzielone na trzy typy:

Typ łuku. Jest produkowany w różnych wariantach - z grillem lub bez, wysoki lub niski, szeroki lub wąski. Wykonane głównie ze stali nierdzewnej. Jest też tańsza i bardziej ekonomiczna opcja - z czarnego metalu, pomalowanego na różne kolory. Na Ukrainie nie jest to zabronione, chociaż dla samochodów z europejską rejestracją będzie bardziej skomplikowana procedura przeglądu technicznego. Średnica rury 51 mm, 60 mm lub 70 mm

Wąsy z przodu. Zainstalowany pod zderzakiem, aby go chronić. Ma również wiele odmian konstrukcyjnych - pojedynczą rurę, podwójną rurę, a także rurę z grillem. Wybrana średnica rury to 42 mm, 51 mm, 60 mm lub nawet 70 mm. Staramy się, aby wszystkie opcje były dostępne. Zatwierdzony w Europie

Model wąsów i inne złożone kombinacje. Można powiedzieć, że są to już decyzje projektowe. Kombinacje pierwszego i drugiego typu.

Dlaczego potrzebujemy kenguryatniki?

  1. Aby chronić pojazd podczas jazdy w trudnym terenie.

Zgadzam się, krzewy, nisko wiszące gałęzie drzew i inne przeszkody najlepiej staranować nie świeżo pomalowanym kapturem, ale za pomocą specjalnie do tego przewidzianych przystawek. Dodatkowo bez niej podczas jazdy w terenie narażasz się na zgięcie drążka kierowniczego, odcięcie skrzyni biegów czy pęknięcie skrzyni korbowej.

  1. Aby zmniejszyć uszkodzenia ciała podczas wypadku.

Oczywiście w tym samym czasie rozpadnie się na drobne kawałki i nie będzie podlegać renowacji, ale uszkodzenie ciała nie będzie tak duże, jak przy uderzeniu bez specjalnego urządzenia. To prawda, że istnieje ryzyko, że w tym przypadku sama przednia osłona uszkodzi wiele części ciała. Ale przecież lepiej zgnieść skrzydła, niż wtedy nie wiedzieć, co zrobić z silnikiem, który opuścił podpory. Nie będziemy jednak pisać o tym, jakie szkody otrzyma drugi uczestnik wypadku - niech się martwią firmy ubezpieczeniowe.

  1. Aby uratować kierowcę i pasażerów.

Faktem jest, że podczas zderzenia główna energia uderzenia jest zużywana na odkształcenie przedniej lub tylnej osłony. Oznacza to, że osprzęt znacznie łagodzi uderzenie, a to nie tylko zmniejszy obrażenia osób w samochodzie, ale może także uratować im życie. Dlatego jeśli sam zdecydujesz, że kupię kenguryatnika, to nie powinieneś słuchać zarzutów innych, że nie jest piękny (każdy ma własne koncepcje piękna), jest zabroniony przez prawo (nieprawda) lub marnotrawstwo pieniędzy (naszym zdaniem jest to bardzo przydatny zestaw do ciała).

Podsumowując, chcemy podać jeszcze kilka argumentów na korzyść kangarynów: wygodnie jest na nich stanąć i rozejrzeć się po okolicy, można na nich zamontować dodatkową optykę, a nawet nawinąć linkę holowniczą.

Ochrona przedniego zderzaka: główne typy

  • Podkowa - przystawki do minibusów, pojazdów terenowych bez "uszu" w kształcie podkowy. Taka konstrukcja chroni chłodnicę, kratkę i zderzak przed uderzeniami od przodu i od dołu.

  • Safari - zestawy zasilające chroniące zderzak, osłonę chłodnicy, błotniki i reflektory przed uszkodzeniem. Wyposażony we wsporniki do dodatkowych reflektorów.

Osłona zderzaka Przednia i tylna osłona zderzaka mogą być wykonane z rur o średnicy 28-110 mm i grubości ścianki 1-3 mm.

Trochę historii ...

Powszechnie przyjmuje się, że swój wygląd zawdzięczają Australijczykom. Ale w rzeczywistości po raz pierwszy taki zestaw karoserii powstał w Ameryce i był to drewniana „brama”, która była instalowana na pickupach i nazywana była „rzeźniami” (służyła do rozpraszania żywego inwentarza).

Nieco później podobne załączniki pojawiły się w Australii, gdzie nazwano je roo bar (przetłumaczone na język rosyjski - kangur-krata). Następnie, pod nazwą Front Schutz Bugel (tłumaczone jako łuk ochronny, stalowy zestaw nadwozia), stał się powszechny w Niemczech. I dopiero wtedy dotarł do krajów WNP i do dziś takie konstrukcje mają kilka nazw - kangaryny, podkowy, zestaw ochronny lub zasilający, osłona przednia lub tylna, łuki, kratki, jarzmo itp.

Jak wybrać i kupić „właściwy” kenguryatnik?

  • Cena £.

Po pierwsze, chciałbym powiedzieć, że wysokiej jakości body kit do tuningu SUV-ów i minibusów nie może być bardzo tani. Przednia osłona, która jest wyceniana w przedziale 50-100 USD, jest fałszywa i nie przyniesie nic dobrego samochodowi ani jego właścicielowi. Optymalny koszt takiego strojenia to 200-300 $.

  • Projekt.

Jeśli chcesz kupić, radzimy wybrać konstrukcję z dolnym grillem wykonanym z rur (zębów), która zabezpieczy szczególnie „delikatne” części samochodu i nie będzie martwić się o głazy i wysokie konopie pod kołami.

  • Instalacja.

Pamiętaj, że zderzaki słabej jakości przykręcane są do kanału zderzaka lub mocowane do uch holowniczych. Takie strojenie jest absolutnie bezużyteczne - nie ochroni nawet w kolizjach, a skrzynia korbowa z RPM nie zamknie się i nie ma co zaczepiać linki holowniczej o takie łuki. Ale instalacja prezentu odbywa się od dołu do belki.

  • Obraz.

Radzimy unikać produktów malowanych tzw. Emalią młotkową, która zaczyna odpryskiwać przy najmniejszym uszkodzeniu. W rezultacie rdza dostanie się pod powłokę i po pierwszej zimie nasadki po prostu zamieniają się w pył.

  • Jakość.

Wszystkie spoiny powinny być wykonane tak dokładnie i równomiernie, jak to tylko możliwe (można to łatwo zidentyfikować wizualnie). Rury w miejscach zginania nie powinny być zdeformowane i mieć fałdy.

  • Materiał.

Oczywiście stal nierdzewna jest uważana za najlepszy materiał do wykonania ochraniaczy tylnych i przednich i to w takiej cenie, która zaczyna się od 200 $ (w naszym sklepie tuningowym - od 190 $).

Shipping to EU

Hurt i detal

Własny magazyn

Wejście na stronę
Zamówienie zwrotnych
Zamów